Szukaj

Reklamacje i zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami: shop@rql.com.pl

Zwrot

Akceptujemy zwroty bez podania przyczyny do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić śladów i zapachów użytkowania, musi posiadać komplet metek, a do zwrotu musi być dołączony dowód zakupu. Wszystkie zwroty towaru odbywają się na koszt Kupującego.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Wymiana

Każdy zakupiony produkt możesz również w przeciągu 14 dni roboczych wymienić na inny kolor lub rozmiar. Warunki przyjęcia wymiany są takie, jak w przypadku zwrotu. RQL pokrywa koszty wysyłki wymienionego towaru do Klientów.

Reklamacja

W przypadku stwierdzenia wad towaru, a w szczególności mechanicznego uszkodzenia lub niezgodności produktu z zamówieniem, klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone przez formularz dostępny do pobrania poniżej. Reklamacja rozpatrywana jest w przeciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. 

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów